수많은 사람의 목숨을 살린 진상손님
수많은 사람의 목숨을 살린 진상손님
이륙 준비를 마친 비행기에서
당장 비행기 멈추라니까요?
이상한 소리 안들려요?
손님 한명이 안전벨트를 풀고 일어나 난동을 부리기 시작함
탑승객 한명 때문에 이륙이 지연되니까 지켜보고 있던
다른 승객들은
뭐야; 저 사람 왜 저래 진짜 하며 수군대며 비웃기 시작 함
승무원들이 그를 제제함
당장 회향해서 비행기 조사하세요
안 그러면 내릴 거니까! 라며 고집을 피워
결국 항공사는 진상손님 하나 때문에 회향을 해야했음
그 진상 손님을 구속한 뒤 저희 비행기는 45분의 안전점검을 진행 후 다시 이륙하겠습니다. 라고 방송함
그런데 1시간 2시간이 지나
무려 3시간이 지난뒤
문제가 발생하였습니다.
항공기에 결함이 발견됐습니다.
라며 구속한 손님을 즉시 풀어주고
탑승객 전부를 항공기에서 내리게 한 뒤 보상을 해줌
알고보니 엔진 팬 쪽에 결함이 있었는데 그대로 이륙했다간 대참사가 일어났던 것
관계자도 아니고 관련 지식도 없는 일반인이 날개 부분에서 이상한 소리가 들리자
불안한 마음에 눈 딱 감고 난동피웠어요
이후 승객들은 그녀에게 진심으로 감사를 표했고 해당 항공사는 파산하여
역사 속으로 사라짐
Transaero
The Troublesome Passenger Who Saved Countless Lives
As the plane was ready for takeoff:
"Stop the plane immediately!"
"Can't you hear that strange noise?"
One passenger unbuckled his seatbelt and began to cause a commotion.
Since the takeoff was delayed because of this one passenger, the other passengers who were watching started to whisper and laugh at him:
"What is he doing? Why is he acting like that?"
The flight attendants tried to restrain him.
"Turn the plane around immediately and inspect it. If you don't, I'm getting off!"
Eventually, the airline had to turn back because of this troublesome passenger.
After restraining the troublesome passenger, an announcement was made:
"We will conduct a 45-minute safety inspection and then take off again."
However, one hour, two hours, or even three hours passed:
"We have encountered a problem."
"A defect has been found in the aircraft."
They immediately released the passenger, made all the passengers disembark, and provided compensation.
It turned out that the engine fan had a defect, and if the plane had taken off as it had, it would have been a disaster.
Despite not being an expert or having any related knowledge, an ordinary person heard a strange noise from the wing area, felt uneasy, and decided to cause a commotion.
Later, the passengers sincerely thanked her, and the airline went bankrupt.
is appearing in history.
Transaero